MediaMarkt Türkiye, Yapay Zeka ile İşe Alım Süreçlerini Hızlandırıyor

MediaMarkt Türkiye, Yapay Zeka İle İşe Alım Süreçlerini Hızlandırıyor

Perakende sektöründe lider konumda bulunan MediaMarkt Türkiye, müşterilerine sunulan yapay zeka destekli alışveriş deneyimiyle dikkat çekiyor. Şirket, kendi operasyonlarında da son teknolojiyi kullanarak işe alım süreçlerini hızlandırıyor. Yapay zeka entegrasyonlu AI’M Hiring sistemi sayesinde yapay zeka tabanlı AI’DA ile yapılan ön mülakat süreçlerini %66 oranında kısaltarak, işe alım süreçlerini de %78 oranında hızlandırdı.

MediaMarkt Türkiye, yapay zeka teknolojileriyle perakende sektöründe verimliliği artırıyor. Şirket, müşterilerini mobil uygulaması, online alışveriş kanalı ve 102 mağazasında son teknoloji ürünlerle buluşturmanın yanı sıra iç operasyonlarında da yapay zekayı kullanarak süreçlerini hızlandırıyor. AI’M Hiring sistemi ile yürütülen ön mülakat süreçleri, giriş ve orta seviye pozisyonlar için başvuruların hızlıca değerlendirilmesini sağlıyor ve uygun adayları belirleyerek zamandan tasarruf ediyor.

Yapılan açıklamalara göre, AI’DA sistemiyle geçen yıl uzman ve kıdemli pozisyonlarda 21 yeni çalışanı bünyesine katan MediaMarkt Türkiye, işe alım süreçlerini hızlandırırken ön mülakat süreçlerini de kısalttı. AI’DA, bir yılda 916 adayın CV’sini analiz ederek, işe alım sürecini büyük ölçüde hızlandırdı ve aday memnuniyet oranını %89 olarak belirledi.

MediaMarkt Türkiye’nin ön mülakat sürecinde adayları AI’DA ile değerlendirdiği bilgisi verildi. Şirket tarafından duyurulan açık pozisyonlara başvuran adaylar, yapay zeka destekli işe alım programı AI’M Hiring’e davet ediliyor ve süreç hızlıca başlatılıyor. Bu yöntemle, işe alım süreçlerinde titizlikle ele alınırken hem adaylar hem de işverenler için zamandan tasarruf sağlanmış oluyor.

Hesap Aç, 1.000 TL Kazan. BYBIT TR’ye Şimdi Üye Ol. Reklamdır
Kaynak: İhlas Haber Ajansı / Ekonomi

Related Posts

Elon Musk’ın “Robotaxi”si engele takıldı

Tesla’nın, otonom araç projeleri kapsamında kullanmak üzere “Robotaxi” kelimesi için yaptığı marka tescil başvurusu, ABD Patent ve Marka Ofisi (USPTO) tarafından reddedildi. Kararın gerekçesi, terimin sektörde çok genel ve tanımlayıcı bir ifade olarak kullanılması. Başvurunun “sadece tanımlayıcı” olduğu belirtilerek, Tesla’nın bu kelimeyi ticari marka olarak tescil ettirmesi uygun bulunmadı.

Geleneksel Türk Okçuluğu Şampiyonası’nda ödüller sahiplerini buldu

Sakarya’nın Karasu ilçesinde bu yıl ikinci kez düzenlenen Geleneksel Türk Okçuluğu Şampiyonası, nefes kesen mücadelelere sahne oldu. Üniversite öğrencilerinin kıyasıya yarıştığı şampiyonada dereceye giren sporculara ilçe protokolü tarafından ödülleri takdim edildi.

Teknolojik güvenli sürüş yatırımı kazaları yüzde 47 azalttı

Trafik Haftası vesilesiyle güvenli sürüşün önemine dikkat çeken GetirAraç, güvenli sürüşe yönelik teknoloji yatırımlarıyla ağır kaza/hasar oranında yüzde 47 iyileşme sağlandığını duyurdu.

Kayıp tektonik levha yeniden ortaya çıkıyor…

Utrecht Üniversitesi’nden jeologlar, on yılı aşkın süredir varlığı öngörülen “Pontus Plakası” adı verilen dev tektonik levhayı, manto tabakasındaki sıcaklık anomalileri ve geniş saha verilerini birleştirerek dijital ortamda yeniden ayağa kaldırdı.

Öğrenciler için büyük endişe: Yapay Zeka eğitim sistemini öldürüyor mu?

Günümüzde yüzlerce ceşidini görmeye başladığımız yapay zeka getirdiği faydaların yanı sıra büyük bir tehlikeyi de beraberinde getiriyor: Tembellik!

Spotify’dan yeni özellik: İstenmeyen şarkılara 30 günlük erteleme

Spotify’dan yeni özellik: İstenmeyen şarkılara 30 günlük erteleme